Switi kresneti nanga wan bun nyu jari! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Sigrid Rienstra - WaarBenJij.nu Switi kresneti nanga wan bun nyu jari! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Sigrid Rienstra - WaarBenJij.nu

Switi kresneti nanga wan bun nyu jari!

Door: Sigrid

Blijf op de hoogte en volg Sigrid

24 December 2008 | Suriname, Paramaribo

Lieve iedereen,

Ook via deze weg wil ik een ieder hele fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar wensen!

Dikke kus Sigrid

ps mijn volgende blog komt zeer binnenkort!

  • 24 December 2008 - 18:29

    Marco:

    Fieuw... Het is maar goed, dat ik hier de tijd voor genomen heb, wat een verhaal! :P Kwam er niet doorheen! :P Nou lekker flauw weer.. Ik kijk uit naar je volgende blog lieverd! Misschien de laatste waarin ik niet ga voorkomen? En dan de daarop volgende... :)

    (L)

  • 24 December 2008 - 23:37

    Hillie:

    Hey schat,
    Ben net terug van een kerstnachtdienst bij het Leger des Heils met 3 collega's...was hartstikke leuk en blij!!
    Ik hoop dat jij ook fijne dagen hebt met de meiden daar!! Het zal best raar zijn zo ver van huis, met een t-shirtje en rond de barbeque:-) Ik hoop dat je er volgend jaar weer bij bent!!!
    Dikke tuut!
    p.s leuke foto's...topfotograaf!!
    :-)

  • 25 December 2008 - 11:35

    Gerrit Jannie Irene:

    he sigrid hoe is het zo te zien wel goed hier is alles goed.nog een paar dagen dan is marco bij je .hij kan bijna niet wachten ,en dan nog en paar weken dan ben je weer thuis.sigrid wij wensen je een hele fijne kerst en een heel gelukkig 2009met marco.en wat belangrijk is heel veel gezondheid ps wij doen dit even zo want eenkaartje komt misschien toch niet aan .en nog een hel fijne vakantie met marco in suriname heel veel groetjes uit bedum .gerrit jannie en irene

  • 25 December 2008 - 22:51

    Hammy:

    Lieve Sigrid,
    Voor jou ook een fijne tweede kerstdag, want ik neem aan dat de eerste wel voorbij is als je dit leest. En voor 2009 veel geluk en gezondheid toegewenst!!

  • 25 December 2008 - 23:36

    Sieb :

    Ook wij wensen jou een goed kerstfeest en een voorspoedig 2009 Liefs Sieb

  • 29 December 2008 - 18:58

    Folkert:

    Een bijzondere fotoserie!
    De kerstsfeer straalt er helemaal vanaf. Benieuwd naar je verhalen over kerst in Paramaribo. Alvast een goede jaarwisseling toegewenst. Ik bel je nog.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Stage

Recente Reisverslagen:

30 Juni 2009

Thuis

27 Januari 2009

Aankomst Marco en Blanche Marie watervallen

16 Januari 2009

Oud & Nieuw en laatste stagedagen

29 December 2008

Feesten in overvloed!

24 December 2008

Switi kresneti nanga wan bun nyu jari!
Sigrid

Actief sinds 22 Mei 2008
Verslag gelezen: 566
Totaal aantal bezoekers 29265

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2008 - 01 Februari 2009

Stage

Landen bezocht: